Ngeriii..! Padah K0nd0m Teritinggal Dekat Dalam ! Lihat Apa Yg Berlaku Pada Usus Wanita Ni..

Kondom Tertinggal Dekat Dalam Lihat Apa Yang Berlaku Pada Usus Wanita Ini | Seorang wanita mengeluh kesakitan yang luar biasa di bahagian perutnya.dan selepas membuat pemeriksaan diri di hospital doktor telah menemui sesuatu yang mengejutkan.

Dikutip dari daily mail.pada jumaat 27.05.2016,wanita yang berusia 26 tahun itu datang kehospital karena mengeluh sakit perut yang sangat luar biasa,karena hal itu ia menderita demam dan tidak berselera Makan.
Hasil dari X Tray menunjukkan bahwa bagian usus perutnya membengkak berisi cecair yang hampir meletup.
Hingga doktor terpaksa membuat pembedahan kecemasan kerana diduga wanita itu terkena radang usus buntu.
Mereka bergegas melakukan pembedahan untuk mencabut organ yang sudah terimfeksi itu sebelum meletup.Namun mereka kemudian menemukan sesuatu yang aneh didalam usus wanita itu.
Hasilnya, ada sebuah kondom yang terperangkap di dalam usus wanita itu, hal itu mengejutkan doktor kerana pertama kainya terjadi.
Kata doktor ketika mereka membuat pembedahan, “Tanpa disangka, ketika kami memotong usus buntunya dan mencari bahagian tak lengkap bahan yang dibuat daripada getah yang bentuknya seperti kondom” katanya pada Journal of Medical Case Reports, ”
Mangsa yang merupakan warga kamerun membenarkan bahwa dugaan itu tidak salah,setelah berangsur pulih ia menerangkan bahwa ,tidak sengaja menelan sebuah kondom sekitar dua minggu lalu ketika sedang bermesraan dengan suaminya.
Kondom itu menjadi longgar tanpa sengaja saya menelannya “katanya”
Setelah lima hari menelannya ia merasakan sakit biasa pada bahagian perut dan selera makannya mula hilang.namun semakin hari rasa sakit dalam perut semakin teruk dan membuatnya tersiksa.
Menurut doktor yang merawatnya kondom isu koyak berkecai sebagian kecil masuk ke usus saluran pencernaan manakala selebihnya masuk kedalam usus hingga menimbulkan pembengkakan dan infeksi.
Doktor tersebut juga berkata sebelum ini ia juga pernah menemui didalam usus pesakit yang lain seperti tali pancing, wang logam, batu, berus gigi, jarum, gigi, serpihan tulang, bulu anjing, bulu kucing, penyungkit gigi, pembersih lidah, kapas Filter Rokok, dan beberap pill yang keras didalam usus buntu.
“Apabila benda ini terjebak di dalam usus, denyut denyut usus besar yang berguna untuk mendorong makanan tidak cukup kuat untuk mengeluarkan benda yang masuk itu”
‘Benda itu boleh terjebak bertahun tahun tanpa menimbulkan gejala,tapi apabila ia sudah terlalu lama ia akan sangat berbahaya,biasanya yang mengalami perkara ini kebanyakan nya adalah kanak kanak,
sumber:langit kelabu

Tega!! Anak Yatim Piatu 7 Tahun Ini Di Pukul Sampai Separuh Mati, Lalu Dibogel Dan Diikat Ditiang Rumah..!!

Baru baru ini dua keping gambar seorang budak lelaki yatim lagi piatu dipukul, dibogelkan dan diikat di tiang rumah tersebar di media sosial,perkara itu telah dikecam ramai pihak sama ada dalam atau luar negara yang menyifatkan tindakan si pelaku itu sangat kejam dan tidak berperikemanusiaan.

menurut info kes itu berlaku di negara jiran, Thailand , namun beberapa orang menafikan dakwaan itu sesetengah blogger tempatan juga mengatakan kejadian itu berlaku di Malaysia.
2 keping gambar mangsa yang tersebar meluas di laman sosial, segelintir orang yang perihatin telah bertindak melaporkan perkara itu kepada pihak berkuasa.
dipetik dari thehypemedia.com. pihak polis dengan kerjasama tentera dan juga pegawai kebajikan kanak-kanak berjaya mengesan lokasi kejadian dan menyerbu kediaman terbabit bagi menyelamatkan mangsa.setelah mendapat maklumat orang awam.
sumber juga mengatakan Ketika ditemui, mangsa yang berumur 7 tahun itu dalam keadaan letih, menangis dan mengalami kecederaan teruk di bahagian belakang badannya.
Lebih teruk lagi, luka di badan mangsa turut disiram dengan air garam dan sos ikan bagi menyeksa mangsa.
Difahamkan, wanita berkenaan pergi ke sebuah kedai runcit bersama dengan mangsa. Kemudian, kanak-kanak itu didapati mencuri sekeping coklat oleh pemilik kedai menyebabkan mereka terpaksa membayar gantirugi. Jika tidak, pemilik kedai akan membawa kes itu ke balai polis untuk pendakwaan.
Enggan memanjangkan kes itu, ibu saudara mangsa terpaksa membayar jumlah gantirugi yang diminta.
Berang dengan kejadian yang memalukan itu, wanita berkenaan gagal mengawal perasaan marahnya lalu menghukumnya dengan memb0gelkan kanak-kanak itu dan mengikatnya di tiang rumah serta memukul badannya bertalu-talu dengan menggunakan objek tumpul sehingga luka dan berdarah.
Pihak berkuasa yang datang terus menyelamatkan kanak-kanak lelaki itu dan membawanya ke hospital berdekatan untuk pemeriksaan lanjut. Hasil pemeriksaan pihak hospital mengesahkan bahawa mangsa telah didera.
Wanita terbabit juga telah ditahan oleh pihak polis untuk siasatan dan akan didakwa atas tuduhan mendera kanak-kanak.
Kanak-kanak lelaki itu dikatakan telah tinggal bersama dengan ibu saudaranya itu sejak kecil lagi. Kedua-dua ibu bapa mangsa telah meninggal dunia.
Sumber: JomShare

Lelaki Belasah, Paksa Kekasih Berlumuran Darah Lempang Muka di FB Live.!!

SEORANG lelaki bertindak mendera teman wanitanya yang berusia 21 tahun di Facebook Live dalam kejadian pada Isnin.

Video itu telah membuatkan pengguna media sosial berasa terganggu dan mereka kemudian menghubungi pihak berkuasa untuk campur tangan bagi menyelamatkan wanita muda tersebut.
Susulan video Chaichana Sirichart, 25, memaksa teman wanitanya yang sudah dalam keadaan berlumuran darah menampar wajahnya sendiri, polis mengenal pasti sebuah kondominium di kawasan Nawamin, Thailand sebagai lokasi kejadian dan menyelamatkan wanita itu kira-kira pukul 7 petang.
Dalam sebahagian daripada video yang dikeluarkan kepada media tempatan, Sirichart menunjukkan teman wanitanya yang cedera ke arah kamera dan berkata: “Kamu tak tahu saya bagaimana. Ini adalah pengakhiran kesakitan saya … Sudah empat bulan!”
-foto Queen of Black Spades/FB

Apabila pihak berkuasa tiba di kondo itu, Sirichart enggan membuka pintu, tetapi akhirnya membiarkan seorang penyelamat masuk ke bilik untuk memberikan bantuan kecemasan kepada teman wanitanya.Polis mengambil masa dua jam untuk mengakses bilik dan menyelamatkan mangsa.Songwut Somjantuek, penyelamat yang secara sukarela masuk ke dalam bilik itu berkata Sirichart menuduh teman wanitanya mempunyai hubungan sulit.”Dia mahu membawa sendiri wanita berkenaan ke hospital tetapi dia tidak mahu berdepan orang ramai di luar. Saya cuba berunding, dan akhirnya dia membuka pintu dan terpaksa akur dia akan ditangkap,” kata Somjantuek.Dia menggambarkan wanita itu sebagai cedera teruk dengan luka di kepala dan tangannya.Darah kering di mukanya menunjukkan dia mungkin telah dikasari sekurang-kurangnya beberapa jam sebelum ditahan, lapor Morning News.Gambar-gambar yang dirakam di tempat kejadian juga menunjukkan kesan darah kering di dinding.


Chaichana Sirichart bersama teman wanitanya dalam gambar yang dimuat naik di FB.Dalam klip yang menunjukkan penangkapan Sirichart, dia seolah-olah kecewa, rebah di lantai di luar biliknya ketika polis cuba menenangkannya.Menurut polis, Sirichart mengakui memukul teman wanitanya dengan batang penyapu dan pengering rambut, walaupun dia mengubah ceritanya lebih daripada sekali, kesan daripada dirinya yang berada di bawah pengaruh dadah, lapor Spring News.Jurucakap polis Wirachai Songmetta menyatakan bahawa Sirichart diuji positif dadah.Mangsa masih dirawat di hospital, dan Sirichart kini berada dalam tahanan polis.Lelaki berusia 25 tahun itu didakwa melakukan penculikan, menyebabkan kecederaan, menggunakan dadah kategori satu dan meletakkan data ke dalam sistem komputer yang mencemarkan atau menghina orang lain.
Sumber: Mstar

Ahli PKR Kecewa Digantung Tak Bertali..!! Banyak Pihak yang Mencemburui?


Bekas Ahli Parlimen Kapar, S Manikavasagam, memutuskan untuk keluar dari PKR selepas kecewa dengan konflik dalaman parti itu.


Beliau yang digantung keahlian sejak Ogos 2017 berkata, sudah cukup baginya untuk berada dalam parti itu selama 18 tahun kerana dakwanya, ada pihak dalaman termasuk barisan kepimpinan yang bertindak melancarkan 'serangan peribadi' terhadapnya.

"Banyak pihak yang mencemburui, dengki dan tidak puas hati dengan saya...macam-macam mereka lakukan bagi menjatuhkan imej saya dalam parti.

"Sehubungan itu, saya mengambil keputusan untuk keluar parti dan menyertai parti lain kerana saya memerlukan platform untuk berkhidmat kepada rakyat," katanya dipetik mStar Online.

Manikavasagam berkata, susulan keputusannya itu, beliau akan menyertai sebuah parti pembangkang lain dan pengumuman itu akan dibuat Sabtu ini.

Jelasnya lagi, keyakinannya terhadap PKR ketika ini hanyalah kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim serta timbalan presiden, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.

"Jika bukan Anwar, Azmin layak sebagai calon perdana menteri berbanding pihak lain sekiranya Pakatan Harapan memenangi pilihan raya umum ke-14 (PRU-14)," katanya yang pernah memikul tanggungjawab selaku Ketua Cabang PKR Kuala Selangor yang ketika itu mempunyai 45 Ranting sebelum keahliannya digantung.

Pada Ogos tahun lalu, PKR menggantung keahlian Manikavasagam selama dua tahun berikutan satu ucapan yang dibuatnya di Kuil Sri Balathandayuthapani, Kapar pada 8 April tahun yang sama.

Manikavasagam mendakwa yang dia telah membuat rayuan berserta penjelasan dalam tempoh 14 hari selepas penggantungan itu, tetapi statusnya sehingga kini masih menjadi tanda-tanya.
Sumber:http://semuthitam80.blogspot.co.id

Tian Chuak Mengaku..!! PKR Suka Selak Kain Sendiri..??


PKR ketika ini sedang berada diambang perpecahan yang cukup ketara apabila salah seorang pemimpinnya secara tidak sengaja mengakui bahawa parti itu mempunyai perbalahan dalaman.


Kenyataan yang dibuat oleh Tian Chuak sebelum ini memberi gambaran yang cukup jelas bahawa wujud persengketaan didalam parti itu seperti mana yang telah dilaporkan sebelum ini.

Namun, seperti biasa, Tian Chuak yang sudah menjadi Pencacai dalam parti itu akan menafikan kewujudan perbalahan tersebut bagi menutup kemaluan PKR dari terdedah kepada umum.

Walaupun Si Tian Chuak tu kata yang dia akan tetap bersama dengan PKR, ianya tidak cukup untuk mempengaruhi rakyat yang dapat melihat kepincangan parti itu secara terang - terangan.

Jika tidak, kenapa Si Tian Chuak tu cuba memberi peringatan kepada pucuk pimpinan parti agar berhati - hati dengan pihak yang cuba mengambil kesempatan untuk menjadi calon dalam PRU kali ini?

“Saya masih berharap pemimpin kita, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Presiden, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempunyai kekuatan untuk bertahan dengan tekanan.”
Soalnya, tekanan itu datangnya dari siapa? Siapa yang berani mempertikaikan keputusan yang dibuat oleh Presiden parti itu secara terbuka? Tidakkah itu membayangkan bahawa PKR kini diambang perpecahan?

Bahkan, Naib Presiden PKR itu sendiri turut dilapor laman media Pro Pakatan mendakwa kononnya Wan Azizah menolak senarai 8 orang calon yang Pro Azmin bagi Pilihan Raya Umum kali ini.

Bayangkan. Belum pun parti itu dapat memerintah Negara, dah ada yang mula gila kuasa. Sedangkan nak jadi Menteri Besar pun ada yang sanggup mencantas orang lain dengan menggunakan taktik Politik Longkang. Jadi, bagaimana diorang nak jaga Negara jika dalam parti pun masih berebut kuasa sesama sendiri!!!

Sumber: http://semuthitam80.blogspot.co.id


Astagfirullah..!! Bayi Pelik Dua Lubang Hidung Macam Sesungut Dilahirkan Di Peru...

Chimbote (Peru) – Seorang bayi lelaki yang mempunyai kecacatan genetik dilahirkan dengan dua lubang hidung yang terkeluar dari mukanya.


Selain kecacatan pada hidung, bayi yang dinamakan Baby Angelito itu dilahirkan sihat tanpa sebarang masalah kesihatan yang lain.

Doktor pakar kanak-kanak, Jose Castillo berkata, bayi itu mengalami satu kecacatan genetik yang sangat jarang berlaku.

“Keadaan seperti ini hanya berlaku sekali dalam setiap 10 juta hingga 15 juta kelahiran.

“Bayi ini berada dalam keadaan sihat. Jantung dan sistem pernafasannya juga normal,” katanya.

Menurutnya, bayi itu kini dipindahkan ke hospital di Nuevo Chimbote untuk menjalani pemeriksaan.

Seorang lagi pakar kanak-kanak, Carlos Arrestegui Ramos memberitahu, bayi itu memerlukan pembedahan plastik untuk membetulkan hidungnya.

“Pemerhatian awal mendapati bayi ini sihat seperti bayi normal yang lain, tetapi kami perlu melakukan beberapa ujian untuk menentukan kesihatannya.

“Pembedahan plastik boleh membentuk semula hidung bayi ini,” jelasnya.

Datuk Bandar Nuevo Chimbote, Valentin Fernandez turut melawat bayi itu di hospital dan menghadiahkan lampin, susu dan wang kepada ibu bapanya. – Agensi/myMetro Online

Sumber: kisahanehpelik









Kejadian Pelik Daging Tertera Imej Syaitan!!

Sekeping gambar memaparkan imej ‘syaitan’ pada sepotong daging menjadi viral di media sosial.


Imej pada daging lembu tersebut, jelas menunjukkan susuk seakan-akan syaitan lengkap dengan tanduk kecil dan mata berwarna merah.

Menurut sumber berita El Metichon, daging itu dijumpai di pusat pembekal daging terbesar di Sukarne, Mexico.

Imej pada potongan daging tersebut menimbulkan pelbagai reaksi netizen, termasuk ada yang percaya daging tersebut pernah digunakan dalam ritual mistik.

Bagaimanapun, ramai juga menganggap imej tersebut hanyalah kebetulan semata-mata dan langsung tiada kena mengena dengan perkara mistik.