iklan1 Ini Respon Ibu Diana Danielle Setelah Mengetahui Punca Sebenar Farid Kamil Buat Laporan Polis - Panduan Semasa

Home Top Ad

iklan kode adsense (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ini Respon Ibu Diana Danielle Setelah Mengetahui Punca Sebenar Farid Kamil Buat Laporan Polis

Share:
iklan2
iklan3


Semalam telah menajdi kecoh apabila ada mengatakan Farid Kamil telah membuat laporan polis.

Pihak polis mengesahkan bahawa pelakon ini ada membuat laporan polis setelah keluar dari tahanan reman dan ianya berkaitan hal keluarga dan rumah tangga.

Ibu mertua Datuk Farid Kamil iaitu Norsiah Ramli berkata dia tidak mengetahui punca sebenar menantunya membuat laporan polis pada petang Rabu.

Norsiah berkata, dia juga terkejut apabila membaca laporan portal berita dalam talian Kosmo! yang mengatakan Farid membuat laporan polis berhubung hal rumah tangga bersama isteri yang juga anaknya, Datin Diana Danielle.

Ini respon ibu Diana Danielle tentang hal ini:

"Saya baru tahu dan terkejut. Sumpah saya tak tahu apa-apa,"

Laporan polis tersebut dibuat berhubung hal rumah tangga dengan isterinya, Diana Dianelle.

Menurut sumber tersebut, pelakon dan pengarah, Farid Kamil memohon untuk membenarkan adiknya, Anis Anwar Zahari untuk masuk ke kediaman di Casa Tropicana, Damansara untuk mengambil barang peribadinya di sana.

Pelakon berkenaan turut memaklumkan di dalam laporan itu bahawa kedua-dua anaknya iaitu Muhammad dan Aurora berada dalam jagaannya pada malam laporan dilakukan.

"Tujuan Farid membuat laporan polis ini sebagai langkah berjaga-jaga supaya sebarang tindakannya termasuk membenarkan adiknya memasuki rumah tidak dianggap menceroboh.

"Mengenai anak-anaknya pula, laporan tersebut membuktikan dia tidak melarikan mereka daripada jagaan Diana,"

Laporan tersebut juga bukan dibuat di Balai Polis Mutiara Damansara, sebaliknya di Balai Polis Pantai, Lembah Pantai pada 18 Januari lalu.

"Farid telah membuat laporan awal di Balai Polis pada 18 Januari lalu, namun kes itu dirujuk ke Balai Polis Damansara kerana berdekatan dengan kediamannya"

Itulah kisah sebenar yang berlaku. Apapun semoga semuanya baik-baik sahaja. -BeritaMemey

Sumber: mStar / Kosmo