"Jangan Ragu-Ragu Dengan Cinta Ini" - Luahan Diana Danielle



Keluarga pelakon jelita Datin Diana Danielle menjadi tumpuan ramai ekoran kes yang melanda suaminya Datuk Farid Kamil.

Pelbagai spekulasi timbul ekoran kes yang melanda Farid Kamil bermula dari kes pelakon ini mengamuk di balai polis yang mengejutkan ramai pihak. 

Hari ini, pelakon berumur 26 tahun ini telah memuatnaik foto anak perempuannya iaitu Aurora dengan caption yang menyentuh hati.

Ini tulis Diana Danielle di laman Instagram miliknya:

"Aurora.. jangan ragu ragu dengan cinta ini.. jangan kau ragu ragu ku jadi pelindungmu.."

Di ruangan komen, ramai yang memberi kata-kata semangat kepada Diana Danielle dengan segala cabaran yang datang.

Selain itu, ada para follower yang memuji kecomelan Aurora yang kini sudah masuk 2 tahun lebih.

Semalam, Diana Danielle telah memuatnaik foto surah Kahfi dengan maknanya.

Ini perkongsian Diana Danielle:

Surah 18 Al-Kahf (Cave)

[1] Segala puji bagi Allah yg telah menurunkan kpd hambaNya (Muhammad), Kitab suci Al-Quran, dan tdk menjadikan pdnya sesuatu yg bengkok (terpesong)

[2] (Bahkan keadaannya) tetap bnr lg menjadi pengawas turunnya Al-Quran utk memberi amaran (kpd org2 yg ingkar) dgn azab yg seberat2nya dari sisi Allah, dan memberi berita gembira kpd org2 yg beriman yg mengerjakan amal2 soleh, bhw mrk akn beroleh balasan yg baik. 

[3] Mrk tinggal tetap dlm (balasan yg baik) itu selama-lamanya. 

[4] Dan juga Al-Quran itu memberi amaran kpd org2 yg berkata:" Allah mempunyai anak". 

[5] (Sebenarnya) mrk tiada mempunyai sebarang pengetahuan mengenai nya, dan tiada juga bagi datuk nenek mrk; besar sungguh perkataan syirik yg keluar dari mulut mrk; mereka hanya mengatakan perkara yang dusta. 

[6] Maka jgn2 pula engkau (wahai Muhammad), membinasakan dirimu disebabkan menanggung dukacita terhadap kesan2 perbuatan buruk mrk, jika mrk enggan beriman kpd keterangan Al-Quran ini. 

[7] Sesungguhnya Kami telah jadikan apa yg ada di muka bumi sbg perhiasan baginya, krn kami hendak menguji mrk, siapakah di antaranya yg lebih baik amalnya. 

[8] Dan sesungguhnya Kami akan jadikan apa yg ada di bumi itu (punah-ranah) sbg tanah yg tandus. 

[9] Adakah engkau menyangka (wahai Muhammad), bhw kisah "Ashaabul Kahfi" dan "Ar-Raqiim" itu shj yg menakjubkan di antara tanda2 yg membuktikan kekuasaan Kami? 

[10] (Ingatkanlah peristiwa) ketika serombongan org2 muda pergi ke gua, lalu mrk berdoa: "Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dr sisiMu, dan berilah kemudahan2 serta pimpinan kpd kami untuk keselamatan ugama kami". 

[11] Lalu Kami tidurkan mrk dgn nyenyaknya dlm gua itu, bertahun-tahun, yg banyak bilangannya. 

[12] Kemudian Kami bangkitkan mrk (dr tidur nya), utk Kami menguji siapakah dr dua golongan di antara mrk yg lebih tepat kiraannya, tentang lamanya mrk hidup (dlm gua itu).

Perkongsian Diana itu mendapat perhatian dari para followernya. Namun Diaan dilihat menutup ruang komen di gambar tersebut.

Apapun semoga Diana Danielle sekeluarga baik-baik sahaja.

Sumber: Instagram Diana Danielle.

Related Posts

"Jangan Ragu-Ragu Dengan Cinta Ini" - Luahan Diana Danielle
4/ 5
Oleh